Verkoop

Een huis verkopen doet u waarschijnlijk niet iedere dag. Dat is een spannende aangelegenheid waarbij meer komt kijken dan u denkt.
Niet alleen het bepalen van een reële waarde van uw woning is heel belangrijk, maar ook het bepalen van de juiste verkoopstrategie is hierbij een belangrijk punt. De makelaars van Aarnoutse Makelaardij zorgen ervoor dat alle juridische aspecten worden meegenomen en zorgvuldig worden vastgelegd en nemen u daardoor al het werk voor u uit handen.

In het eerste kennismakingsgesprek bespreken wij uw wensen/eisen en stellen samen met u een compleet verkoopplan op. Daar nemen wij uitgebreid de tijd voor. Alles gebeurt stap voor stap, op uw tempo en in samenspraak met elkaar.

Staat uw woning eenmaal bij Aarnoutse Makelaardij in verkoop dan zal professioneel gezocht worden naar een goede koper. Een actief advertentiebeleid, ook buiten de regio, en directe plaatsing op Funda, andere diverse internetsites en Social Media zorgt ervoor dat uw woning onder de aandacht wordt gebracht van zoveel mogelijk gegadigden.  Daarnaast is ook een te koop bord, in een frisse kleurstelling, een uitstekende mogelijkheid om aan een ieder kenbaar te maken dat uw woning te koop staat.
 
Kortom zullen wij de volgende stappen voor u verzorgen:
  • Profesionele waardebepaling van uw woning;
  • Een fotoreportage door een professioneel fotograaf;
  • Opmaak 2D en 3D plattegronden
  • Opmaak verkooptekst en brochure van uw woning
  • Presentatie van uw woning op Funda en andere internetwebsites;
  • Promotie van uw woning op Facebook en Instagram;
  • Plaatsing van een te koop bord (indien dit gewenst is);
  • Verzorgen van de bezichtigingen in uw woning met geïnteresseerden;
  • Het voeren van de onderhandelingen met de potentiële koper(s);
  • Opstellen van de koopovereenkomst en het ondertekenen hiervan;
  • Begeleiding van de eindinspectie en de overdracht bij de notaris.

  Een aantal voordelen van Aarnoutse Makelaardij:
  • Persoonlijke dienstverlening en begeleiding;
  • Al onze makelaars hebben veel ervaring en kennis van de woningmarkt in de Drechtsteden;
  • Kantoor met korte lijnen en een vast contactpersoon, zodat u niet steeds andere mensen ziet of spreekt;
  • Enthousiast en professioneel team;
  • Lid van Vastgoedpro;
  • Een aantrekkelijk en duidelijk tarief: geen dure of onduidelijke pakketten;
  • Ruime kantoortijden: ’s avonds en op zaterdags op afspraak.
Aarzelt u vooral niet en neem contact met ons op, wij komen graag langs voor een gratis vrijblijvend gesprek!